Hoe kan ik de serie Bellicher: cel bekijken?

Hoi, ik wil graag de serie bellicher:cel bekijken maar op uitzending gemist doet hik het niet. Ik wil de serie graag zien omdat ik volgende week een boekverslag moet schrijven over het boek.
Gr. Martijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is meer een miniserie. Hij bestaat uit vier afleveringen, net als de Bellicher serie van daarvoor. Hij is als serie terug te vinden in thetvdb.com.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Alleen als ik op de site kom en ik zoek de serie, kan. Ik hem nergens bekijken, er staat alleen wat info over de serie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is ook alleen een site met informatie over films. Wil je de serie kijken, moet je hem gewoon kopen of huren.

Antwoorden (1)

Een aantal series worden maar kort op uitzending gemist beschikbaar gesteld. Dit omdat ze in licentie zijn genomen en de eigenaar de serie later nog op DVD uitbrengt. Zo ook deze serie. Hij is al wat ouder, dus hij moet voor een leuk prijsje te krijgen zijn. Ik ken het boek niet, maar de serie is echt goed, dus zeker haar geld waard.