Hoe kan het dat in het tv programma Wie is de mol de mol kan sabotteren zonder dat het opvalt?

Dwarsliggen valt toch meteen op? Ik snap niet veel van het programma.

10 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (2)

Nou ten eerste omdat het niet altijd zwart-wit saboteren is, je kunt bijv zeggen dat je hoogtevrees hebt en iets niet doen wie kan checken of dat echt zo is?! Daarnaast doen ook de 'regulieren' kandidaten mollen 't doel is zelf er zo lang mogelijk in het spel blijven . Jezelf verdacht maken zodat andere denken dat jij de mol bent en de test met jou in gedachten invullen en dan dus vragen fout beantwoorden vergroot jij je kans om in het spel te blijven. En de mol weet van tevoren alle spellen, doelen ed dus die weet waar hij/ zij moet gaan staan of welke enveloppe of welke opdracht dat tie juist heel goed kan doen een legendarisch voorbeeld; George deed als mol heel erg zijn best met zover mogelijk varen met een jetski omdat hij wist dat de volgende opdracht iemand dat ook moest zwemmen ( hoe verder hij kwam hoe onmogelijkere zwem opdracht en dus kans op geld werd) de rest vd groep wist dit niet dus hij kwam over als een ideale kandidaat dus subtiel zijn, kennis is macht en een beetje geluk/hulp van medekandidaten die zich verdacht willen maken daar komt de mol heel ver mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De spellen van "Wie is de Mol?" zijn vaak zo ingewikkeld, dat het heel moeilijk te zien is, of een fout met opzet of per ongeluk wordt gemaakt door een van de deelnemers. En iedereen maakt steeds allerlei fouten. En vaak wordt pas na afloop van het spel duidelijk dat een bepaalde actie in het spel een fout was.

Ook maken veel deelnemers zichzelf, na de eerste serie van het televisieprogramma jaren geleden, verdacht door tijdens de spellen vreemde dingen te doen. De andere kandidaten kunnen dan de verkeerde mol kiezen, waardoor de genoemde deelnemers langer in het spel kunnen blijven.
Antoni