Hoe heet dat televisieprogramma waarin ze per opbod de inhoud van een garage / loods kopen?

En is het waar dat ze daar wel eens een lijk in hebben aangetroffen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://starcasm.net/archives/143977 (voor het lijk wat werd aangetroffen in 88 door Darrel maar dus niet in het programma.

Het beste antwoord

Het progamma heet Storage Wars, in de special aflevering van seizoen 1 vertellen de hoofdpersonen over de gekste dingen die ze ooit hebben gevonden. En ja Darrel vertelt dan dat hij ooit een lijk had gevonden in een opslagplaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Storagewars
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Leuk programma ook!
SimonV
10 jaar geleden
Nederlandse naam: Rommel of Rijkdom (SBS 20.00 uur door de week).
Antoni
10 jaar geleden
De juiste titel is "Storage Wars". Daarvan is er een spin-off: "Storage Wars: Texas". Verder zijn er nog vergelijkbare programma's zoals "Auction Hunters" en "Storage Hunters".
Het programma heet inderdaad Storage Wars. Er is een aflevering geweest, waarin bij de promo werd gesuggereerd dat de koper een lijk zag liggen in een box. Maar tijdens de uitzending bleek het gewoon een etalagepop te zijn.
bamibal
10 jaar geleden
Er zijn meerdere van deze programma's. In Nederlands zijn Storage Wars en Auction Hunters op televisie.