Waarom wordt de BBC door insiders altijd gezien als het toonvoorbeeld van een perfecte omroep?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

BBC word niet enkel door insiders gezien als een toonbeeld. Ze hebben door de jaren heen bewezen een werkelijk zo objectief mogelijk beeld neer te zetten van de wereldgebeurtenissen. De research dat ze doen voor het nieuws en ook documentaires is goed, grondig en volledig. Wereldwijd staat BBC aan de top en dit is niet voor niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ Mee eens!

Andere antwoorden (4)

dezelfde reden waarom ze links rijden en ze hun eigen meetschalen er op na houden en de pond aanhouden. weinig notie van de buitenwereld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke volgens Kees de Kort van BNR heeft Engeland alle kenmerken in zich van een 3e wereld land, maar de bbc loftrompet schalt ook buiten dat land.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze maken goeie docu's, zijn daar grondig in. daarbij stralen ze britse degenlijkheid uit. maar ik denk dat de bbc verre van dynamisch is intern.
Geen geschreeuw, geen reclame, hoor en wederhoor en ouderwets vakmanschap.

De enige radiozender die bij mij binnen mag komen is dan ook de BBC Worldservice
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puur uit chauvinisme. Ondanks dat het een goede omroep is.
Zo zijn er veel meer voorbeelden.
Zij zijn from Britain jij bent from Europe.
Schermen met merken als Land Rover, Jaguar enz. terwijl het geen Britse auto's meer zijn.
Gezond chauvinisme is best goed voor een land maar de Britten overdrijven m.i.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is omdat de BBC gefinancierd wordt door de Britse overheid. Geen reclame tussen/tijdens de programma's en ondanks de overheids financiering zijn ze objectief. Ze hebben over de afgelopen jaren wel wat averij opgelopen door wat presentatoren. Bijv. Jonathan Ross & Russell Brandt