De release was op 20 januari 2014

De DVD is hier te koop:
http://www.amazon.co.uk/Sherlock-Complete-Series-3-DVD/dp/B00DRDCIA2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je een versie bedoelt met Nederlandse ondertiteling.

Bij Bol.com is deze te koop vanaf 28 maart 2014. Je kan nu al een exemplaar reserveren.

Zie: http://www.bol.com/nl/p/sherlock-seizoen-3/9200000024512012/
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoelde inderdaad de Nederlandse versie. Had al op bol.com gezocht, maar heb er blijkbaar overheen gekeken. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of op de webwinkel van de KRO. Ik zag dat de eerste 2 daar ook nog te koop zijn, maar daar werd niet naar gevraagd. Er staat ook wat info over de acteurs en zo bij.
Antoni
10 jaar geleden
Broodjeei, kan je een link geven van die aanbieding? Ik zie geen DVD's van Sherlock op de website van de webwinkel van de KRO staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Antoni. Ik ben net gaan zoeken en vond tot mn verbazing ook niks meer terug van Sherlock, terwijl het gisteren nog duidelijk op de site stond van de omroep. Toen ben ik maar meteen eens gaan bellen naar het nummer wat ergens op de site stond.
Na een heel programma van: heeft u een vraag over ...,toets op 1, enz en vervolgens zoveel keer doorverbonden te zijn, kwam ik eindelijk bij de goede persoon. De dame heeft meteen zitten zoeken op de site bij de detectives en kwam met het antwoord dat ze het vreemd vond dat ik de info gisteren nog gezien had omdat zowel serie 1 als 2 bij hun al een tijdje uitverkocht zijn en serie 3 is er nog niet. De info had al lang van de site verwijderd moeten zijn omdat de 2 dvd"s toch niet meer te koop zijn. Ze raadde me aan om op een andere manier te achterhalen of deel 1 en 2 nog ergens te koop zijn. Nou ging het daar helemaal niet om en dat gaat haar niks aan en heb ik dus ook niet verteld. Maar de info is dus gisteren net van de KRO site gehaald tussen mijn en jouw reactie in wat ik zelf erg jammer vond. Tegen de tijd dat serie 3 uitkomt, zal die wel weer op de webwinkel site aangeboden worden. Alle detectives die op dvd uitkomen, worden bij mijn weten ook verkocht door de omroep die ze uitgezonden heeft.
Meer kan ik er niet meer van maken.
Antoni
10 jaar geleden
Wat is dat vreemd, allemaal, van de KRO! In ieder geval dank voor je reactie! En voor de vraagsteller is het dus nog even afwachten, als hij de DVD via de webwinkel van de KRO wil bestellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via de KRO of BOL.COM, maakt niet uit waar je de dvd bestelt. Kennelijk komt de nieuwste
Sherlock in maart uit. Helaas moeten we hoe dan ook nog 2 maanden wachten. Maar de reactie van de KRO vond ik wat vreemd inderdaad.