Hoe heet dat liedje van de albert heijn met gitaar?

Dat liedje dat altijd in je hooft blijft zitten...

Toegevoegd na 1 minuut:
hoofd ****

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.4K
Amadea
10 jaar geleden
Welke is dat op http://www.ah.nl/commercials ?
Ritsuka
10 jaar geleden
dat riedeltje bedoel je? volgens mij gewoon een eigen tune
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat we dezelfde bedoelen @ritsuka , nee dat is geen eigen tune, die stond laatst ergens online, met titel erbij.
Amadea
10 jaar geleden
Hoe kan ik er dan achter komen waar dat "ergens" van jou is? Ik moet horen waar het over gaat, en kan dan misschien een antwoord geven....
Amadea
10 jaar geleden
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=LqUIaFjbmz0
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja die ja !! @amadea

Het beste antwoord

Chico Lemos de Sousa Barbosa - artiestennaam Cablejuice - maakt sinds medio jaren negentig muziek en geluid voor reclames.Hij is onder meer verantwoordelijk voor het Soundlogo van Albert Heijn.
Amadea
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Goed gevonden! +1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt