Zou iedere auditant bij X-factor of Popstars ook daadwerkelijk door Henk-Jan en co. worden beoordeeld?

Er staan er honderden te wachten, dat maal ± 3 minuten auditie.... Dat lukt nooit op één dag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Nee. De vriendin van mijn dochter heeft audities gedaan bij X-factor op de officiële manier en moest voor een aparte jury. Ze heeft geen enkele persoon van de "tv-jury" gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee ze doen het ook niet in een dag maar het is echt zo daarom zeggen heelveel mensen nee als ze gevraagd voor Jury.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De audities inclusief juryoordeel zijn juist essentieel onderdeel van de succesformule. Dat en het hilarische van vreselijk slechte audities.

Dat betekent dat iedere auditant wel door de echte jury beoordeeld moet worden. Stel je voor, een hilarisch slechte auditie. Volgens de formule van het programma geweldige televisie, maar de jury is er niet bij. Wat moeten ze dan doen? Tegen de auditant zeggen "jij bent zó slecht, dat we je voor de echte jury nog eens willen filmen!"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, wat je op tv ziet is een soort van showtribunaal. Sterker nog de voorrondes worden gedaan door andere bedrijven dan de omroepen. Er komen duizenden mensen op af, die overigens allemaal op dezelfde manier zingen en waarvan er tot nu toe nog niemand definitief is doorgebroken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het punt van de huidige generatie talentenshows is nou juist dat de voorrondes wél worden getoond. Op die manier krijg je niet alleen maar 'duizenden mensen die allemaal op dezelfde manier zingen' maar juist de meest vreselijke, tenenkrommende, en juist daardoor hilarische audities ook op TV. Met andere woorden: voorselectie zou de hele formule van het programma om zeep helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn wel degelijk voorrondes die de tv niet halen, hier worden de grijze muizen er uit gefilterd.
Nee, voor die audities heb je nog auditie rondes die niet op televisie komen, die zijn voor andere "juryleden". En die beslissen of je goed genoeg bent, of juist slecht genoeg voor op de televisie voor Henk-Jan etc. te mogen verschijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat zou echt teveel tijd kosten. Er is ook nog een andere jury die hun allemaal beoordeeld. De tv jury beoordeelt een kleiner gedeelte, anders zou deze grap veel te veel tijd kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er is een voorselectie. Alleen de allerbeste en allerslechtste, of mediageniekste audities komen voor de tv-jury.
En ook daarvan wordt alleen de beste en de meest entertainende uitgezonden.