Ik ben opzoek naar een oude erotische film/ serie, volgens mij is de naam the clicker, maar kan er niets over vinden. Wie weet waar ik het over heb?

Gaat over een apparaatje, als je hier op klikt/drukt word men opgewonden en beleefd men dus het één en t' ander.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Antwoorden (1)

Je bedoelt "click", een serie van 7 erotische tv-films.

In de internet movie database kan je meer informatie over die serie vinden.

http://www.imdb.com/title/tt0300745/