Is Dexter (de serie) van iets echt nagedaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja,de persoon Dexter is gebaseerd op verschillende serial-killers die echt hebben bestaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van welke serial killers dan..?? :O
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na wat gesnuffel: http://uk.askmen.com/entertainment/news/manuel-pardo-the-real-dexter.html

Antwoorden (1)

Nee, Dexter is gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. Dexter is een fictief figuur,net als zijn daden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar waarom zegt iedereen dan 'Ja dat is gebaseerd op echte moordenaars' ???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een tv-makerstrucje. "Gebaseerd" is in tv-land synoniem voor "uit de duim gezogen". In Nederland, op Net 5, zie je serie Achter Gesloten Deuren en andere scripted reality. Deze series zijn ook zogenaamd "gebaseerd op waargebeurde verhalen". Deze term moet je dus met een enorm grote korrel zout nemen. het spijt me.... Maar laat je er niet door beletten, de serie zit echt heel erg goed in elkaar! Ookal is het nep, het is prachtig!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie zegt dat Dexter op ware feiten is gebaseerd? Niet de producenten van serie hoor!