Heeft de tv serie "The Borgias" een open einde?

Ik zit te denken om die serie te gaan kijken. Maar ik heb gelezen dat er ook plannen waren voor een seizoen 4, en dat dit gecanceld is.

Ik heb dus geen zin om aan iets te beginnen wat ik niet kan afkijken.

10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een site voor dit type vraag, maar daar staat het nog niet op helaas: http://cancelhanger.com/shows/612/The+Borgias

Het beste antwoord

Ja...

Bij het maken van de derde serie werd er vanuit gegaan dat er nog een vierde zou volgen. Toen dit niet door bleek te gaan werd er een twee uur durende film gepland om de serie zo af te ronden, deze werd helaas ook gecanceld.

Ik vond het een steengoede serie en zou wél aanraden te kijken, maar je erop voor te bereiden dat er geen bevredigend einde is.

Ik heb nog even gegoogled voor je om te kijken of er nog meer informatie was over het einde van de serie en zie nu dat Niel Jordan, de man achter 'the Borgias', het script van de film, die niet door ging, uiteindelijk als e-book heeft gepubliceerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Bedankt, misschien dat ik inderdaad ga kijken. Ik heb helaas niets om een E-book op te lezen.

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf alleen seizoen 1 gekeken en had na dit seizoen geen vragen. Seizoen 2 was er toen nog niet, maar die ben ik wel van plan te kijken. Naar mijn weten zijn al deze seizoenen redelijk gesloten en zit er niet echt een open einde aan. Zeker een aanrader om te kijken!