Hoeveel mensen kijken er nooit televisie?

Je hoort vaak vooral hoeveel mensen er tv kijken. Hoeveel mensen kijken er geen televisie? Is dat bekend?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Vind alleen het volgende:n de tweede helft van oktober 2011 peilde Plus Magazine naar uw kijkgedrag in een internetbevraging waaraan 6.374 lezers deelnamen.

41% kijkt gemiddeld 5 tot 15 uur tv per week, 32% tussen 16 en 25 uur. Het aantal veelkijkers (+ 25 uur) blijft beperkt tot 15%. En 11% slijt minder dan 5 uur voor de buis, terwijl 1% zegt nooit te kijken.
10 jaar geleden
Ja, gemiddeld gezien gaan we wel steeds meer televisie kijken. Zo keken wij bijvoorbeeld in 2008 gemiddeld 2 uur en 5 minuten per dag tv. In 2000 keken Nederlanders gemiddeld nog geen 2 uur per dag tv. Elk jaar komt daar dus een paar minuten per dag bij.