waarom moet ik betalen om afleveringen van ik hou van holland te bekijken?

Ik wilde net een oude aflevering van Ik Hou Van Holland kijken en toen ik zag ik dat je er 0,99 cent voor moet betalen.
Waarom is dat zo bij RTL?
Ik dacht dat je alleen voor buitenlandse serie's/programma's moest betalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

RTL is een commerciële zender. Commerciële zenders worden groteneels betaald uit reclameopbrengsten maar uiteraard kan niemand aan een commerciële zender verbieden geld te vragen voor het bekijken van programma's...
10 jaar geleden
om geld aan te verdienen.
het auteursrecht speelt hier denk ik ook een rol.
bij uitzending gemist hebben ze dit opgelost door bepaalde programma's maar 1 week online te zetten.