waar kan de rest van de afleveringen van Kinderen geen bezwaar kijken?

Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan de tv-serie 'kinderen geen bezwaar'. Helaas is deze niet meer op tv, dus ik kijk alle afleveringen terug op youtube. het enige is, dat heel veel afleveringen er niet opstaan.. Vanaf aflevering 124 kan ik ze namelijk nergens meer vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik de rest van de afleveringen kan kijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.2K

Antwoorden (1)

Het lastige is natuurlijk dat de YouTube uploads niet helemaal legaal zijn. Er is namelijk een reden dat alleen de laatste uitzendingen op Uitzending Gemist staan ;-).

Je zal dus op veel locaties moeten gaan zoeken wil je de hele serie zien en je moet jezelf dan ook afvragen of al die uren die in het zoeken gaan, ook echt de moeite waard zijn. Bij Bol.com koop je voor nog geen vier tientjes namelijk de box met alle 210 afleveringen op 27 DVD's. Dat is dus €0,19 per aflevering.