Waarom kun je een uitzending bij 'Uitzending Gemist' soms maar 1 week lang bekijken?

Ik begrijp iets niet. Ik wil de programma's van Heel Holland Bakt (OMROEP MAX) bekijken, maar die kun je helaas niet meer bekijken. Ik vraag me af, wat is het verschil tussen de programma's die je wel gewoon mag bekijken en de programmas die je niet mag bekijken. MAX zendt toch iets uit dat ze zelf hebben gemaakt. Of zijn er andere manieren om nog dit te bekijken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heeft uitzending gemist niet genoeg ruimte op hun servers om al die programma's langer dan 1 week online te houden.

Je kunt alle afleveringen van Heel Holland Bakt nog wel tot 23 augustus bekijken op www.npo.nl
10 jaar geleden
Dan hebben ze de rechten niet. Meestal betekent dit dat het later op DVD uitgebracht wordt en je het dan kunt kopen.