Nee want je hebt internet nodig om online te kunnen gaan.
Of bedoel je dat je wel een router hebt, maar geen tv die online kan?
want je PS3 kan gewoon verbinden met een wifi netwerk, dus als je een wifi router hebt werkt het gewoon.
Wat voor type tv je hebt maakt dan niet uit.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een wifi netwerk / router is in dit geval niet noodzakelijk hoor, een LAN verbinding is genoeg. PS3 heeft gewoon een aansluiting voor een fysieke ethernet kabel. Aangezien het om gamen gaat zou ik zelfs een bekabelde verbinding adviseren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb thuis inderdaad een WiFi-netwerk (door een bakje dat aan de muur hangt, ik veronderstel dat dit de router is? :p ).
En met mijn ps3 kan ik online, daar ben ik zeker van.
Maar is een TV mét internetdiensten dan nog noodzakelijk om online te kunnen gamen?
Ritsuka
10 jaar geleden
Zoals Peter zegt, LAN kan inderdaad ook, maar alleen wifi is voldoende om online te kunnen gamen hoor.
Je tv gebruik je puur om het beeld weer te geven van je console, zolang de ps3 internet heeft, kun jij online gamen.
Je kunt ook een pc beeldscherm gebruiken als je wilt, moet je volgens mij alleen een andere kabel hebben,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, mooi. Dan kan ik evengoed een tv kopen zonder internetdiensten en kan ik straks toch online GTA V spelen. Super! :) Bedankt ;)
Ritsuka
10 jaar geleden
Tv met internet er op vink ik persoonlijk onzin. Doe ik liever op mijn pc of op de tablet, zie de meerwaarde er niet van om het ook op de tv te hebben.