Mag je bij Lingo ook met een andere beginletter beginnen?

De eerste letter is al bekend en iedereen begint altijd met die letter. Maar zou je ook met een andere letter mogen beginnen om bijvoorbeeld de andere letters te achterhalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor. dat mag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Absoluut niet moordigger, je bent je beurt dan kwijt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Das jammer. :) Jou beurt Pelle :p

Antwoorden (1)

Nee, in diverse afleveringen is dat al wel eens gebeurd, dat woord werd dan afgekeurd. Wanneer er 2 letters gegeven worden, zoals in de finale, mag die tweede letter wel vervangen worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, Dat klopt.