Waarom is game of thrones niet op rtl 5 zoals werd gezegd?

Volgens meerdere sites zou game of thrones seizoen 2 op 23 juni om 22:00 zijn op rtl5. Nu is Jokkertje's jawoord en niet game of thrones.

http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/game-of-thrones-van-rtl-4-naar-rtl-5.1696630.lynkx

Weet iemand wat ik heb gemist?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt inderdaad wat gemist nl dit:
http://www.tvgids.tv/tv/game-of-thrones
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dit is allemaal HBO en zo, volgens de link die ik erbij heb gezet zou het gewoon op rtl 5 moeten zijn geweest vandaag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dat is season 3 trouwens, op rtl 5 zou nu season 2 komen.
dudemeister
10 jaar geleden
kijk het online, das makkelijker geen ondertitels = + goed voor je engels
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het eerste seizoen heb online gekeken maar ik vind het moeilijk te volgen zonder ondertitels om eerlijk te zijn.

Het beste antwoord

Eerst werd het uitgezonden op RTL inderdaad, maar tegenwoordig wordt het uitgezonden op de betaalzender HBO NL.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En nu zou het weer op rtl 5 komen (verplaats vanaf rtl 4 vanwege te weinig kijkcijfers) check de link