Kan iemand mij vertellen welke serie ik bedoel? Het is een tekenserie van comedy central dacht ik?

Het ging over een familie die strandde in een ravijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Comedy Central beheert over deze series (Cartoons) : Family guy , American dad , South Park , Futurama en The Cleveland Show

Family guy : Verhaal over een gezin in Amerika , Peter (de vader , erg dik) Louis ( de moeder , oranje harig) Meg ( dochter , heeft altijd een muts op) Stewie ( De baby , kan praten) Chris ( de zoon , dik net als zijn vader) Brian ( de hond , kan ook praten)

American dad : Verhaal over een gezin in Amerika , Stan (de vader , CSI Agent)

South Park : verhaal over 4 jongens die in South park leven

Futurama : verhaal over een jongen die in de toekomst leeft

The Cleveland Show : Verhaal over een getinte familie die in Amerika woont ( Zit ook in family guy maar is zijn eigen serie geworden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt 'Crash Canyon'
Deze tekenfilmserie gaat over een familie die in een ravijn leeft.
Het werd trouwens uitgezonden door MTV,niet door Comedy Central
Er zijn 27 afleveringen gemaakt en de serie is inmiddels gecanceld