Waar kan je oude Nederlandse tv-series gratis terugkijken?

Ik wil graag een aantal series terugkijken, die ik toen nooit gekeken heb..
O.a.
- Julia's Tango
- De Co-Assistent
- Lieve Lust
- Divorce

Kan ze alleen nergens online vinden..
De co-assistent kan ik wel vinden, maar alleen de laatste seizoenen. Niet seizoen 1..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Antwoorden (1)

soms zijn series ook nog wel bij de bibliotheek te leen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, soms. En ze zijn ook te koop.
Maar dat was mn vraag niet..
Amadea
10 jaar geleden
Voor commerciële producten moet nou eenmaal worden betaald. Je kunt ze huren bij Beeld & Geluid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, veel tv-series zijn gewoon online te bekijken. legaal..
Gtst, danni lowinski, sabotage, oh oh cherso, grey's anatomy etc, zijn allemaal gewoon online te bekijken gratis op de site van de tv-zender..