Wie is die vrouw in de dasia reclame starring met Lenin, Ché en Marx?

de vrouw speelt tafelvoetbal in de reclame van dasia (auto merk) Haar kunnen we niet thuis brengen al hebben we even aan Curie gedacht. Wie weet wie deze vrouw moet voor stellen?

Toegevoegd na 22 minuten:
oké en misschien stom, maar waarom verschijnt Rosa Luxemburg dan samen met revolutionairen als Lenin en Ché?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben benieuwd, kan haar ook niet goed plaatsten

Het beste antwoord

Rosa Luxemburg.

Toegevoegd na 1 uur:
Je wilt weten wat ze in dat spotje doet, dus.
Ook zij wordt beschouwd als een revolutionair.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet juist. Rosa was geen revolutionair die past in het rijtje. Het lijkt wel een IQ test.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Althans ze was geen militante revolutionair, als alle andere personen in de reclame waren ( m.u.v. marx)
AWM
14 jaar geleden
Wikipedia denkt er anders over:
"Duits marxistisch politica, filosofe en revolutionair."
Ik blijf bij mijn antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ganhdi was ook niet millitant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie hebben allemaal gelijkl: Rosa, Golda, Indira Het kan allemaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal Dasia maar eens cantacteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga het Dasia zelf nog even vragen

Andere antwoorden (1)

Ik dacht dat het Indira Ghandy was..