Van wie is de reclame hallo ik ben liesbeth?

er is dan een praat groep van zwangere vrouwen en dan komt er een man
binnen die zegt hallo ik ben liesbeth.
Van wie is deze reclame deze is al van jaren terug

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.3K

Antwoorden (2)

Het was van een internetprovider en het ging over het waarschuwen tegen alle chatmogelijkheden. De precieze naam van de provider kan ik (nog) niet vinden:

"Dat dit ook geldt voor andere gebieden van de digitale media was enige tijd geleden te zien in een reclame van een internetprovider op televisie: de reclame begon met een groep zwangere vrouwen , allen op een skippybal, die met elkaar in gesprek waren. Waar het gesprek over ging was niet te horen, de context deed duidelijk denken aan het uitwisselen van ervaringen over de zwangerschap. Na korte tijd kwam er een man met snor en baard, door zijn kleding getypeerd als "sullig", aangesprongen op een zelfde soort skippybal, zichzelf voorstellend met de woorden: "Hallo, ik ben Liesbeth". Deze reclame verwees naar de chat-mogelijkheden die internet biedt voor iedereen, en het feit dat men zich daar vaak een andere persoonlijkheid aanmeet dan men in werkelijkheid is: men doet zich ouder of jonger voor, van het andere geslacht, stoerder en softer dan in werkelijkheid, en zo heeft de chatter uitgebreid de keuze om zich te presenteren. Het tonen van de eigen subjectiviteit, waarbij men de werkelijkheid kan vervormen naar een gewenste subjectiviteit (en daarmee dus ook kan zien welk effect dat oplevert), staat centraal in die omgeving."
http://comcom.uvt.nl/e-view/02-2/kox.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit was van NokNok: https://www.youtube.com/watch?v=IA9bDEsP_H8