De hoeveelste aflevering van h2o just add water seizoen 1 is de laatste van seizoen 1?

Ik heb hem gemist en wil hem heel graag zien, dus als iemand info heeft schrijf die dan A.U.B

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Teen Nick zend elke schooldag H2O uit, ze zijn nu bij aflevering 3. Dus nog even wachten maar je kan hem dan wel zien

Antwoorden (2)

De laatste aflevering van seizoen 1 is aflevering 26 en heet 'A Twist in the Tail'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Teen Nick zend elke schooldag H2O uit, ze zijn nu bij aflevering 4. Dus nog even wachten maar je kan hem dan wel zien