Hebben jullie ook het idee dat al die grappen met bekende nederlanders in bananasplit doorgestoken kaart zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

TV ís doorgestoken kaart
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ze zullen niet allemaal doorgestoken kaart zijn maar zijn nagenoeg zonder uitzondering wel allemaal behoorlijk afgezaagd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijna alles op de TV is doorgestoken kaart.
De programmamakers willen absoluut geen risico lopen dat de opnamen mislukken. Dat geldt ook voor het gemiddelde praatprogramma of de reality soaps.
Raoul Heertje probeert dat door te prikken met zijn 'Heerlijk Heertje'. Dat is niet fake en dus meestal niet om aan te zien.
AWM
15 jaar geleden
Ja, zoals ik dat met bijna alle programma's heb. Vooral zogenaamde 'real-life' soaps. Programmamakers zullen heus wel 'sturen' of dingen in scene zetten om het programma wat interessanter te maken. En wij moeten geloven dat alles spontaan gebeurt. Om het maar niet te hebben over Char en andere 'helderzienden'!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk houdt ik er niet zo van dat mensen voor de gek worden gehouden. Ik kijk er dus niet naar :P. Maar als 't doorgestoken kaart is dan komt 't uiteindelijk vaak toch wel uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hou er ook niet van, vind het veel te flauw.

En ja, ik denk dat het doorgestoken kaart is. Wat het alleen maar flauwer maakt.