bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet, zij deed het tot 2003
http://www.bureaugrosfeld.nl/pagetype.1.pagegroup.page.php?siteId=27&pageId=57&itemId=71
bamibal
11 jaar geleden
Het kan best een niet-bijgewerkt CV zijn, omdat Ben in 2003 gestopt is, en jaren later pas weer begonnen is met reclame maken.
bamibal
11 jaar geleden
Er staan sowieso geen recente dingen op dat CV, dus ik denk dat ik toch gelijk heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb meerdere linken gevonden dat ze toen gestopt is en nergens kan ik vinden wie het nu doet.
bamibal
11 jaar geleden
Dat maakt mijn antwoord nog niet fout...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb je toch ook geen min gegeven wel?
bamibal
11 jaar geleden
Ik doelde op je opmerking "Helaas niet".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan het niet bewijzen maar volgens mij klopt mijn 'helaas niet' dus wel maar omdat ik het niet kon bewijzen (anders had ik zelf wel een antwoord gegeven en dat is ook waarom ik jouw antwoord dus niet gaf) is je antwoord niet echt fout maar ik had het er wel bij gezet (in ieder geval tot 2003).