Ik wil een filmoverzicht zien van vrijdag 29 januari op film 1, waar kan dat?

Dus een tvgids van programma's die al geweest zijn, op internet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een film 1 gids

Antwoorden (2)

Dat kan via www.omroep.nl .

Je vindt daar een eenvoudige tv-gids en je kan ook kiezen voor een uitgebreide tv-gids. De uitgebreide tv-gids bestaat uit 10 zenders. Dit aantal kan je zelf met 10 extra zenders uitbreiden.

Film 1 staat niet bij de eerste 10 zenders, maar wel bij de extra keuzezenders (Film1.1 en Film 1.2). Om de tv-gids uit te breiden, moet je je wel registreren. Bij "Mijn gids" kan je daarna de zender en de dag kiezen. Voila!

Misschien zijn er handigere manieren, maar dit is de eerste mogelijkheid die ik heb gevonden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Registreren hoeft niet per se, merk ik nu opeens op die website. Je kan ook zonder je te registreren de programma's zien van Film 1.1.

Toegevoegd na 12 minuten:
N.B.: Je kan op www.omroep.nl van voorbije dagen alleen de programma's zien van één dag eerder, gisteren dus, en twee dagen eerder: eergisteren.

Toegevoegd na 20 minuten:
Misschien is het wel het handigst, als ik het programma gewoon hier vermeld:

Programma Film 1.1 op vrijdag 29 januari 2010:

06:30 De Laatste Dagen van Emma Blank
08:00 Sleepwalking
09:40 Paris
11:45 The Express
13:50 The Boy in the Striped Pyjamas
15:25 Over Her Dead Body
17:00 Redacted
18:30 Frost / Nixon
20:30 Mirrors
22:30 Behind Enemy Lines: Colombia
00:05 The Dark Knight
02:45 Hitman
04:20 Pride and Glory

Toegevoegd na 34 minuten:
En het programma van Film 1.2 van vrijdag 29 januari 2010:

07:00 The Pixar Story
08:30 Definitely, Maybe
10:25 Incendiary
12:15 Botched
13:55 Margot At The Wedding
15:25 Pretty Persuasion
17:10 Vicky Cristina Barcelona
18:45 Bedtime Stories
20:30 The Fall
22:30 The Women
00:30 Exposure
02:05 Elegy
04:10 Lust, Caution
Antoni
14 jaar geleden
Gewoon op de film1-website.
en dan naar vrijdag gaan.

http://www.film1.nl/tv/epg.php?day=friday