neen, in tijden van crisis zal men juist nog meer het accent leggen op het element " geld" . Nu de baten liggen altijd wel hoger dan de kosten in de entertainement business. Als je de gages zou weten die daar betaald worden per minuut uitzending ,keek je nooit nog uit pure verontwaardiging.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is niet de reclame alleen, maar het is wel deels een reden, om mij bij de commerciële zenders weg te jagen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar ik hoop moet ik je over een tijdje gelijk geven omdat ik dat dan zie als een indicatie dat we het meest erge van de crisis(sen) gehad hebben.

Andere antwoorden (3)

Ik hoop persoonlijk dat de 'lol' weer wat meer waard wordt in de spelshows. In plaats van 'speel shows' te zijn. De hebberigheid van mensen (die door deze shows ook op minder bedeelden wordt overgebracht) is wat voor de huidige economische crisis heeft gezorgd.

Geef mij maar een show zoals 'Ik houd van Holland'. Daar leert jong en oud wat, voelt zich weer wat trotser op z'n land en het is gewoon geweldig voor het gezin. Hoop dat daar weer wat meer van komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat denk ik niet, reclame levert genoeg op en dat zal altijd wel zo blijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoop het, dan wordt ons belastinggeld wellicht beter besteed.