Komt degrassi nog terug op op teen nick of mtv en wanneer dan?

Ik denk niet dat het afgelopen is omdat het niet zo'n duidelijk einde heeft.
Of is het misschien op een andere zender te vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wanneer de nieuwe afleveringen op tv komen, maar ze staan wel al op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, ze staan al wel op internet mocht je ze willen zien. Ook van het nieuwe seizoen!! Je kan op google zoeken naar 'Degrassi the next generation project free tv ' en dan kom je op een site waar ze allemaal opstaan en je ze gratis kan bekijken. Iedere week zetten ze de nieuwste er ook op :)

Antwoorden (2)

Ja, op teen nick om 21.30 vandaag, morgen om 23.15, donderdag om 23.15, vrijdag om 23.15, zaterdag 1.10 en nog meer

Toegevoegd na 34 seconden:
kijk zelf ook maar op de bron!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn de laatste tijd weer de hele tijd aan het herhalen. Als je echt wilt verder kijken vanaf het punt in seizoen 11 waar ze gebleven waren dan kun je die op deze website vinden. Er zijn adds maar je krijgt als het goed is geen virussen (ik heb nergens last van) Veel kijkplezier :)