Zijn de uitslagen voor bv popstars wel eerlijk geteld of is het al een ''uitgemaakte''zaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het programma is destijds bedacht om jongeren collectief aan het sms-en te krijgen. Knoeien met de uitslag heeft voor de makers van het programma geen zin. Juist de populairen zo lang mogelijk in de shows houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik geloof dat ze zeker eerlijk tellen en voor de rest denk ik hier net zo over als het antwoord hier boven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een notaris telt de uitslagen, die zou je toch bijna wel moeten kunnen vertrouwen.... en wat het 1e antwoord al was, de populairste haalt het meeste geld binnen dus waarom die niet gewoon door laten gaan!?:D