Waar kan je seizoen 4, 5 & 6 van de serie 'The Nanny' bestellen?

Hoi allemaal,
Als grote fan van 'The Nanny' ben ik al erg lang op zoek naar seizoen 4, 5 & 6. Ik kan deze helaas nergens vinden :( Weet iemand waar ik deze kan kopen/bestellen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
4.3K

Het beste antwoord

In Nederland zijn deze seizoenen niet te krijgen. Je kan via Amerika deze proberen te bestellen, maar dan is het niet Nederlands ondertiteld uiteraard. En met het nasale stemgeluid van Fran is dat vaak wel nodig! ;) Mocht je het willen bestellen, kun je kijken op Amazon.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn trouwens op youtube ook volledige afleveringen te zien van the Nanny. Zoeken op "The Nanny, full episodes"