mogen mensen op tv de kleding zelf kiezen?

Sascha de boer van NOS heeft altijd soepjurken aan. Mag ze die zelf kiezen of word haar dat gegeven om de presenteren bij NOS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
7.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soepjurken??? Kwestie van smaak lijkt me. Ik vind het een mooie vrouw die goed gekleed is :-)
Antoni
11 jaar geleden
Emma007, ik ben het met je eens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las laatst in een interview dat Sacha de Boer het liefst broeken draagt tijdens het presenteren van het nieuws. Maar voor de broodnodige variatie wordt erop aangedrongen dat ze zo nu en dan ook eens een jurk of een rok draagt. Toegevoegd na 1 minuut:
Hier staat het:
http://www.mediacourant.nl/?p=133599

Antwoorden (3)

Nee zelfs voor figuratie word je in iets anders gehesen. Ik heb meerdere keren in Flodder gespeeld en alles werd uitgezocht. Bij kruimeltje hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan, bij bepaalde series en films wordt het voor je uitgezocht, als presentator mag je dat tot op een bepaalde hoogte gewoon zelf bepalen maar er zijn wel bepaalde eisen zoals bijv geen streepjes ofzo omdat die gaan dansen. Ook is bekend in welke kleding je dikker lijkt dan in andere (sowieso lijk je op tv dikker) en dat zijn tips die je kunt gebruiken natuurlijk als je zelf je kleding uitzoekt.

Sommige presentatoren/presentatrices hebben geen gevoel voor kleding uitzoeken en dan zal iemand ze helpen maar voor het journaal zul je al snel weten wat wel en niet kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Strepen enz. mag al een hele poos wel, ze gingen "dansen" op de ouderwetse (elektronenbuis) televisies, nu is dat niet meer het geval bij led- lcd- televisies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt niet, het zal minder wezen maar van de week zag ik het nog en nee wij hebben een platte tv.
Nieuws lezers kiezen hun eigen kleding , in de marge die hun is gegeven . Dus er zijn restricties voor schriften . Maar ze hebben toch de mogelijkheid hun persoonlijke smaak tot uitdrukking te brengen . Maar bij serie's zoals ? Zeg gtst wordt alles voor ze uitgezocht , om aan een type , te voldoen zoals de regie dat ziet . En dan voert de stylist de gesprekken met acteurs en ook de evt sponsoren , van telefoon , tot oorbel wordt soms alles al voorgekookt . Presentatoren krijgen wel wat aan wijzingen maar de meeste zijn vrij zeker als het al Toppers zijn . Maar ze worden ondersteunt door een team van redactie tot stylisten . Een paar regels gelden voor iedereen op de tv ! Geen kleine ruitjes motief !?!? Of kleine streepjes ( pied de poule ) of te wel kleine drukke motiefjes . Waarom ! Dat geeft soms een raar beeld zeker in het verleden . Maar met de nieuwe camera's en betere tv 's zou het moeten lukken , maar het is nog steeds no show .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben erg benieuwd welke restricties er aan de schriften worden gesteld. ;-)