Waar kan ik online Dr. Phil-afleveringen kijken zonder ondertiteling?

Ik moet voor school naar een Engelse talkshow kijken en Dr. Phil is de enige die ik weet. Weet iemand waar ik die zonder iets te moeten downloaden online kan kijken zonder ondertiteling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oprah of van vroeger: jerry springer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat veel mensen dr. phil of oprah zullen kiezen. Kies eens de EllenDeGeneres show , origineler en grappiger !
Antoni
11 jaar geleden
Je hoeft je niet te beperken tot Nederlandse televisiestations! Kijk eens naar de BBC (British Broadcasting Corporation), dáár is alles in het Engels en zonder ondertiteling! In iedere televisiegids (op papier en op internet) staat vermeld welke programma's er worden uitgezonden, en of dit talkshows zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de BBC heb je juist Engelse ondertiteling, dat mag wel en daar leer je meer van! TT 888
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Waarom een talkshow? Ik weet niet hoe oud VS is, maar als het voor de middelbare school is, vind ik een talkshow een beetje vreemd. Ik vond dat altijd zo saai, tegenwoordig vind ik het nog wel aardig.

Antwoorden (2)

www.tvlinks.eu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat MartheD http://www.tv-links.eu bedoelde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede!
Op YouTube kan je veel afleveringen bekijken van Dr. Phil.