Hoe heet dat TV programma waar een man met probleem honden omgaat?

Ik keek vroeger op TV een mooi programma waarbij een man met honden omging die problemen hadden, kent iemand de naam van dat programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer is "vroeger"?
En was het een Nederlands programma?

Het beste antwoord

Tegenwoordig heb je die programma's van Cesar Millan.. ik weet alleen niet of je dat bedoelt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bedoel ik, echt super! En hoe heet dat programma?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dog whisperer inderdaad zoals hieronder staat haha (:
Ritsuka
11 jaar geleden
Is niet echt vroeger :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+10 omdat jij de eerste was, alvast heel erg bedankt voor alle andere antwoorden en reacties, ik heb jullie allen een extra +1 gegevens, groetjes en prette eindejaarsfeesten :)

Andere antwoorden (3)

Dog whisper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is 'em, echt bedankt!
Vroeger deed Martin Gaus dat. Hoe het programma heette weet ik niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De natte neuzenshow van Martin Gaus