Waarom staat er in de aftiteling van TVOH bij bedacht door geen VanVelzen?

In de aftiteling van The Voice of Holland staat bedacht door John de Mol,maar het concept met draaiende stoelen is bedacht door Roel van Velzen. Er word ook altijd gezegd dat VanVelzen en De Mol het samen hebben bedacht (voordat er gezegd word dat VanVelzen het niet bedacht heeft dat is dus wel zo).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

VanVelzen kwam inderdaad met het idee en hij heeft een bedrag gekregen voor de rechten ervan, die heeft de Mol dus opgekocht en nu is het dus helemaal van hem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het maakt helemaal niet uit wie in een vergadering met wat voor idee gekomen is.
Het bedrijf is John de Mol.
Die heeft de rechten.
Dat weet Van Velzen ook wel.

Het is maar de vraag of hij voor dit idee apart betaald heeft gekregen. Tijdens zo'n brainstorming komen er zo veel ideeën, die kun je niet allemaal apart behandelen van HET programma, HET concept, HET idee.............

Het is al heel mooi dat hij zelfs heeft mogen toegeven dat dat idee van hem was.
Heel veel ideeën van heel veel mensen mogen niet eens op naam van die mensen,
want "HET" idee is van John de Mol. HET concept is van John de Mol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is een minnaar het dus niet mee eens.
Maar helaas, zo werkt het wel. De wereld is hard.........