Is Passie in de polder (dinsdagavond, Rtl 5) echt, deels echt of geheel gespeeld?

Ik zat het vanavond weer te kijken, maar krijg toch m'n twijfels in hoeverre alles in scène is gezet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

jazeker is echt echt! van een iemand weet ik het zeker namelijk die rapper [ahum] mundo uit eindhoven die ken ik nog van school hij is altijd gestoord geweest en ik hoorde dat hij dit dus ging doen dus ik kijken en ja hoor niets veranderd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha door hem twijfelde ik dus. Ik dacht dat het misschien een acteur was! Bedankt voor je antwoord!
Nazar, die voor de opnames begonnen graag door het leven wilde als pornokoning Rapper Mundo, heeft spijt als haren op zijn hoofd van deelname aan het RTL-programma. "Het is een belachelijk programma, met belachelijke deelnemers. Ik ben misschien niet snugger, maar wel snuggerder dan de andere deelnemers."
Om in het vakgebied te blijven: Nazar voelt zich genaaid. "De hele show draait om leedvermaak", vindt hij. "Ik had al geen goed gevoel vlak voor mijn deelname, maar toen ik al die domme types zag die meededen, voelde ik de bui al hangen. We staan gewoon voor lul."

Naar eigen zeggen is Nazar niets opgeschoten met de deelname. Zijn wens in de porno-industrie te werken is de prullenbak ingegaan. Kim Holland hoeft hem niet te bellen. "Het stelt in Nederland helemaal niets voor. Die zender van Kim Holland (Meiden van Holland) is niet voor niets gratis. In Amerika is het een miljoenenbranche, maar hier niet."

Hoewel hij er niet meer mee geassocieerd wil worden, is Rapper Mundo voorlopig nog wel te zien in Passie in de Polder.