hoe is de serie ALF afgelopen? (de alien met de slurf)

het laatste wat ik ooit gezien heb is dat hij ontdekt wordt door het leger en de vervolg aflevering is volgens mij nooit uitgezonden in NL

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2K

Het beste antwoord

Tijdens de laatste aflevering wordt hij even herenigd met zijn vriendin Rhonda en vriend Skip, welke de ontploffing van de planeet Melmak ook overleefd hebben. Hij besluit niet met ze mee te gaan en op aarde te blijven. Kort daarop wordt hij echter gevangen door een groep geleerden die hem al vanaf het begin in de gaten hadden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er had nog een seizoen Alf opgenomen moeten worden. Dat is er nooit van gekomen. Om het verhaal af te ronden is de film: project Alf opgenomen.

Toegevoegd na 6 minuten:
De film begint zes jaar na de serie. Alf is gevangen door de Alien Task Force en wordt nu vastgehouden in een geheime basis in de woestijn (gelijk aan Area 51). Het leger houd hem nauw in de gaten.

Wanneer blijkt dat het project zal worden gesloten, geeft kolonel Milfoil het bevel Alf te laten executeren. Twee medewerkers van het project, Dr. Rick Mullican en Dr. Melissa Hill, besluiten Alf te redden. Ze smokkelen hem de basis uit en nemen hem mee naar een paar collega-wetenschappers. Die willen Alf aan de hele wereld tonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is de laatste uitzending ooit gemaakt:

The last episode ended in a cliffhanger, with ALF being captured by the US military’s Alien Task Force. As you might expect, the producers didn’t plan on ending the show this way. In fact, Fusco says they were planning on doing a fifth season with ALF living on a military base. He felt that the new setting would have opened up the show to new characters and situations.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de laatste 2 minuten van de laatse aflevering
http://www.youtube.com/watch?v=k_3BYeFt5wU