Hoe kan ik amctv online kijken op mijn computer?

Vanavond begint de 5e aflevering van het 3e seizoen van the walking dead in amerika, en die wil ik graag kijken. maar de vraag is hoe kan ik dit kijken via de computer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.2K

Het beste antwoord

Eindelijk een Nederlandse medeliefhebber van the Walking Dead gevonden! :)
Op deze sites kan je ze gratis kijken. De sites openen wel veel nieuwe schermen met reclame, dus die moet je even wegklikken. have funnn

http://www.fastpasstv.ms/tv/the-walking-dead/
http://watchseries.eu/serie/the_walking_dead
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik bedoel, vanavond komt in Amerika de 5e aflevering van seizoen 3, en bij ons komt die 3 weken later ongeveer. Maar ik wil hem vanavond al zien dus hoe kan ik amc tv bekijken op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vanavond komt episode 5 op tv in Amerika, en max. een dag later staat hij online op die sites die ik plaatste. Maar je kan het denk ik nergens live kijken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier nog een liefhebber......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben ik gelukkig toch niet de enige! ;)
dudemeister
11 jaar geleden
voor tWd kijk ik op cucirca.com - mijn favoriet

Andere antwoorden (1)

hier mijn stream kanaal waar ik alles kijk Dezter / Game of Thrones / the Walking dead
in het weekend op tv in de US of A
en dan maandag meteen via deze site te kijken
mijn favo is cucirca.com, verder ook veel series via tvmuze.com vooral Breaking Bad zit nu te wachten op deel 2 van serie 5
veel kijkplezier