Kan meneer Chung van "ik hou van Holland" gewoon Nederlands?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
6.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij krijgt toch een Nederlands lied te horen die hij vertaald? Dan begrijpt hij Nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou vertalen wil ik niet zeggen, ik begrijp niets van wat hij zegt.
En vertaald hij dat liedje dan ook echt in zijn taal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is toch juist de bedoeling, dat je niets snapt van wat hij zegt/zingt maar aan de hand van melodie en toon kunt achterhalen welk liedje hij hoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het spel. Maar naar het luisteren van het liedje zou hij toch ook onzin in zijn taal kunnen uitspreken, wat gaat op die melodie? Maakt niet uit of je wel of geen Nederlands spreekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel meer met mijn vraag, zou je een gesprek met hem kunnen hebben in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij heet meneer Cheung Hoi Chi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij vertaalt het liedje niet, hij zingt wat hij hoort (of vooral denkt te horen) en dat is heel moeilijk als je de taal WEL verstaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Herstel: dat is heel moeilijk om dat te doen zoals hij als hij de taal WEL zou verstaan. Bedenk eens dat jij deze opdracht in het engels moet doen terwijl je engels wel verstaat? Dan is er geen bal aan. Bedenk dat je dit in het japans moet doen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat je nog meer antwoorden krijgt want voor mij word het steeds onduidelijker! wat mij wel weer nieuwsgieriger maakt! ik ga je volgen!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik snap het ook nog niet helemaal, erg tegen strijdige antwoorden heb ik nu. We wachten rustig af.

Antwoorden (5)

Nee dat kan hij niet. Hij zou bijvoorbeeld de liedjes zo kunnen zingen. Ook is.het duidelijk dat hij niet alles begrijpt wat de mensen in de studio tegen..hem. Zeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit alles geloven wat je ziet op tv ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies Nelly,
dit kan allemaal spel zijn.
meneer Chung kan zeker wel Nederlands spreken.

Ik heb met hem gesproken bij Ik hou van Holland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij spreekt geen Nederlands!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom beste Rudie, schrijf je dan niet zijn echte en volledige naam?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
z`n echte naam weet ik niet.
dat wilde hij niet zeggen.
vast wel, maar daar gaat het in "ik hou van holland niet om". hij is vast en zeker een zakenman die via via bij de show terecht is gekomen. buiten de studio spreekt en verstaat hij ongetwijfeld nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meneer Cheung Hoi Chi (seizoen 4 en vanaf seizoen 6): hierbij probeert een Chinese man die geen Nederlands spreekt een nummer te zingen, waarbij beide teams moeten raden welk lied hij zingt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat snap ik, maar mijn vraag is of hij buiten de show om, gewoon Nederlands praat?
ronron1212
11 jaar geleden
Heel slecht dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord is dus Nee.
Hij zal toch wel enkele Nederlandse woorden kennen, maar om een goed gesprek aan te gaan. Nee.
Een beetje, Maar niet zo goed. Ik heb een interview van hem gezien o_o. Alleen bij ik hou van Holland is het een beetje acteren.