Mag je met The Voice Kids meedoen als je halverwege het seizoen 15 word?

Binnenkort begint seizoen 2 van The Voice Kids. Ik ben helaas niet doorgegaan bij dit seizoen, dus ik wil graag weer meedoen als er een seizoen 3 komt. Maar je mag maximaal 14 zijn om mee te doen. Nu is mijn vraag: mag ik meedoen met seizoen 3 (als die er komt)? The blind auditions worden al in augustus opgenomen, de voorrondes zijn als in mei en juni. Alleen als het seizoen rond dezelfde tijd zou eindigen als afgelopen seizoen (maart) dan ben ik te oud. Ik ben in februari jarig. Bijna het hele seizoen zou worden gemaakt als ik nog 14 ben, maar officieel eindigt het dan als ik 15 ben. Mag ik nou meedoen of niet als er straks een seizoen 3 komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
11.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dave van het vorige seizoen was als het goed is ook 15 gedurende de liveshows.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach anders geef je je op voor de gewone voice ;)

Het beste antwoord

Kijk eens in de voorwaarden, meestal staat er geen leeftijd, maar dat je voor of na een bepaalde datum geboren moet zijn

Toegevoegd na 53 seconden:
o de voorwaarden zijn er nog niet natuurlijk, als nog niet bekend is of het doorgaat, maar goed, let erop zo gauw het bekend wordt
anneliez