Hoe heet de aflevering van flashpoint waar er iets was gebeurt tussen broer en een zus?

Was iets met een broer en zus en die jongen had in zijn kamer plaatjes hangen van emoties ofzo en het zo beet je op het laatst stond zijn zus met een vriendin op de ijsbaan

volgens mij was het flashpoint maar weet niet welke aflevering en kan hem ook niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Deze aflevering heet "Unconditional Love" en is inderdaad van Flashpoint.

Het is seizoen drie, aflevering 1.