Waar kan ik seizoen 2 van de serie Awkward bekijken of downloaden?

(de serie Awkward op MTV)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Haha deze wil ik wel voor je beantwoorden! Ik kijk awkward altijd op http://www.fastpasstv.ms/tv/awkward/
Veel kijkplezier!

Toegevoegd na 33 seconden:
Het is alleen zonder ondertiteling. Hopelijk is dat geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anders op de site in de bropn, ook makkelijk maar zonder ondertiteling. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn dochter kijkt de serie Akward altijd op MTV.