Is "mijn vieze vette vervelende verloofde " scripted reality" ofwel geheel geacteerd?

zoals the young ones op veronica en achter gesloten deuren op net 5.

zat net een stukje te kijken en kreeg het idee dat de zogenaamde familie zowel als het bruidspaar acteurs zijn.

dus dat het programma in het geheel uitgeschreven is en word "verkocht" als reality

op wiki kon ik niet vinden of het scripted reality is

Toegevoegd na 15 minuten:
voor de duidelijkheid ik bedoel dus dat bruid ook een actrice is en de bruidegom een acteur die dan weer een acteur speelt.

het kwam namelijk zo nep op me over dat ik graag zou weten of het geheel een hoax is wat word verkocht als reality vanuit het oogpunt van de bruid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan zijn dat iedereen een dikke som geld heeft gekregen om voor eeuwig te zwijgen dat het voor de volle 100 procent nep is. Kijk maar naar de gouden kooi, daar werden de bewoners elke week ff naar '' achter '' gehaald om met de productie te praten, wat daar besproken werd kreeg de kijker natuurlijk niet te zien of horen.

Het beste antwoord

Laura is zelf ook actrice, althans dat beweert ze hier in onderstaand filmpje. Dit is duidelijk door IEDEREEN geacteerd, er is ook geen andere mogelijkheid. De kans dat het spel vroegtijdig over is door ontdekking of de kans op samenzwering tussen Laura en haar familie is zo groot dat alleen een compleet toneelspel mogelijk is.

Toegevoegd na 7 minuten:
Denk maar na, als het echt was zou dit zeker 15 keer opnieuw met nieuwe families opgenomen moeten worden om tot de trouwerij te komen. Althans die kans is er en dat zou de productiekosten enorm opstuwen. Met 100% acteurs verlaag je die kosten of de kans op kosten. De keuze voor een producent is dan makkelijk. Nog afgezien dat de "reactie" nog even een keer mooier op beeld gezet kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit clipje vond ik de eerste keer nadat ik het zag, omdat ik het ook niet geloofde. Toen was voor mij alle twijfel weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk filmpje? Ik zie de link niet. Dat komt misschien ook omdat ik de app gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AaP0NgBfYvQ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze gaf inderdaad aan dat ze haar hadden gekozen omdat ze haar nog van Xfactor kenden. Maar het blijft inderdaad zo ongeloofwaardig als wat dat ze helemaal niet door had dat Sander een acteur was... het zal inderdaad gewoon fake zijn...

Andere antwoorden (5)

Een paar jaar geleden zag ik de Amerikaanse uitzending van die serie. Daarbij bleek achteraf dat het, op de vrouw na, inderdaad allemaal acteurs waren. Dus vermoed ik dat dit concept is overgenomen. Als de "aanstaande echtgenote" tot het eind volhoudt krijgt ze een flinke geldsom. Je moet er psychisch maar tegen kunnen dat je aan het eind hoort dat alles fake is....
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, ik bedoel in zijn geheel scripted dus ook de vrouw die net doet of ze aan een tv programma meedoet als kandidaat terwijl ze gewoon een actrice is die per aflevering betaalt word zoals jij het beschrijft is zoals rtl5 het ook verkoopt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het zo beantwoord snap je de vraag niet. Natuurlijk zeggen de uitzenders dat de vrouw het niet weet. Mijn eerste reactie toen ik dat programma zag was: Die vrouw weet het ook, het is 0 reality.
Er zijn geen unscripted realities op de TV. Dan worden het geen 'leuke' programma's en dan zijn de kijkcijfers niet goed. Dus ook dit vreselijke programma wordt eerst 'uitgedacht' voordat de tweederangs acteurs de teksten mogen uitspreken.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ok, dat is vanaf de osbournes al zo. alleen is dit geval iets anders. er word namelijk geclaimd dat de bruid voor noppes aan dit programma meewerkt tenzij ze het spel wint. ik ben dus benieuwd of ze net als the osbournes per aflevering betaalt en het prijzengeld en het spel fictief is. maar als reality word geclaimd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
compensatie+ btw andere antwoorden waarin zonder duidelijke bron word geclaimd dat het wel echt is worden ook niet gemind. rtl5 ofwel de programmamakers zelf zijn jammer genoeg geen objectieve bron.
Nee dit was niet geheel geacteerd. De vrouw, haar familie en vriendin was echt. De man (vieze vette vervelende verloofde) was een acteur die zich ook zogenaamd had opgegeven om dat geld te bemachtigen. Maar tegenover de bruid deed hij net alsof ze samen vochten voor dat geld. Zijn familie en vrienden waren ook allemaal acteurs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De familie van Laura en Laura is echt.

Alleen lijkt het mij onwaarschijnlijk dat die niets doorhadden. Zij hebben vast door gehad dat het wel heel apart was allemaal en bovendien is ze bij haar ouders thuisgeweest, dus je kan makkelijk een briefje op de plee achterlaten of knipogen ofzo. Dan nog zijn die ouders vast gaan googlen en er bestaat een amerikaanse versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tuurlijk is dit nep.
Concept: "Die meid moest met iemand samen de boel voorliegen. Wij als kijker krijgen te denken dat alleen die man ook nog eens haar voorliegt. "

Lekker smeuig, wat mensen tegenwoordig willen zien op commerciele tv.

Maar gedurende 8 afleveringen gaat die man háár dwarsliggen. En zij zou dat niet doorhebben???

Als zij het zo 'zwaar' heeft met al dat liegen naar haar familie etc, dan zou ze op zn minst een goede metgezel moeten hebben in dit spel, maar die met die "sander" kon ze helemaal niets aan.

Tuurlijk is zij ook een acteur. Want iedereen, écht iedereen zou allang gestopt zijn, als je zo een zwaar spel moest spelen met zo een joker.

Dit is nieuwe vorm van tv, de kijker wílt het geloven dat het 'echt' is. Want dan is het lekker smeuïg.
Petje af voor het productie team. Vele zullen er weer intrappen.