Waarom doet Fajah uit expeditie Robinson niet mee met de spellen en de eilandraad?

Nadat er iemand uit is gestemd moeten ze altijd tegen Fajah Lourens. Waarom is het altijd tegen Fajah en waarom doet ze ook nergens aan mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Zij was er in de eerste eilandraad uitgestemt, dan moeten de volgende tegen haar. Degene die het haalt tot de samensmelting, mag weer mee doen met het spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fajah werd als eerste uit de expeditie gestemt. Zij zit altijd in de mangrove. Degene die de volgende keer wordt weggestemt, moet tegen Fajah een duel spelen. Degene die dat duel wint, gaat terug naar de mangrove, degene die verliest gaat naar huis. Degene die terug in de mangrove is, mag niet mee doen met de proeven en mag niet stemmen. Het enige wat diegene moet doen is duelleren tegen degene die weggestemt wordt, om zo uiteindelijk de samensmelting te halen. Daarna mag diegene wel weer meedoen.