Hans Teeuwen gaat in een film spelen. Welke film is dat en wanneer kunnen we de film gaan zien??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

hans teeuwen heeft al in verschillende films gespeeld maar de volgende film gaat over hem zelf en die heet hans teeuwen zingt ik weet niet of je die bedoeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanaf mei 2008 heeft Teeuwen de website hansteeuwen.tv. Hierop plaatst hij regelmatig absurdistische filmpjes, met zichzelf of Gummbah in de hoofdrol.