ik zoek de naam van een tv serie van +/- 20 jaar geleden

veel weet ik er niet meer van maar hij is mij altijd bij gebleven komt dat ik het als kind zijnde nogal frustrerend vond ondat ik het eind nooit heb gezien en ik vond het een spannende serie, het ging over een klein jongetje met dacht zwart haar en die was ziek en werd opgesloten door een vrouw met half lang rood krullend haar er was ook iets met een grot en iets in het water en er was geloof ik ook iets over edelstenen. Het was een engelse of amerikaanse serie. Weet iemand hier iets van de titel of hoe het agfelopen is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee weet echt niet meer was nog heel klein maar dit is me bij gebleven heb het met nog een aantal serie's maar die zijn niet meer te zien zoals andromeda met een blauwachtige jongen met punterige vingers weet ik ook het eind niet van maar die is voor mij onvindbaar maar ja soms moet ik me er maar bij neer leggen

Het beste antwoord

Op de volgende site vind je 492 titels van kinder- en jeugdserie's (met jaartallen erachter) van vervlogen tijden.
Misschien gaat er een belletje rinkelen als je de juiste titel ziet staan. Achter elke titel schuilt meer info.
http://www.kindertv.net/kinder-en-jeugdseries
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje, is leuke site maar hij staat er niet tussen maar ja weet ook te weinig daarvoor enk ik iedergeval bedankt

Andere antwoorden (1)

Silas? Dat was 1 van mijn mooiste series uit mijn kindertijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar herinner ik mij geloof ik ook nog wat van, en vond het ook een mooie serie!
Grappig +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Koolwitje!