Waarom mogen journaalpresentatoren niet meer zitten ?

Bij het NOS journaal staan ze ineens allemaal, en het Belgische nieuws doet dat recent ook.
Wat is er zo verkeerd aan dat de presentatoren gewoon op een stoel zitten ?

Het komt zo gehaast en onrustig over zo, het kijkt niet echt prettig (maar dat is een persoonlijke mening).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
amc
11 jaar geleden
Is ook mijn mening! Ze weten vaak ook niet hoe ze moeten staan en lopen maar wat heen en weer. Ze voelen zich zelf ook ongemakkelijk, dat kan je soms goed zien. Vooral bij de vrouwen, die zien er vaak beter uit zonder dat je de benen ziet. Er zijn er maar weinig die elegant staan. Ik vind het ook onrustiger geworden.

Antwoorden (3)

Dat luie gedoe, zitten tijdens het journaal lezen. Je krijgt een veel dynamischer programma met staande presentatoren. Ze moeten een voorbeeld zijn voor de maatschappij....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Studio is geheel veranderd mat overal flatscreens. Om van de ene naar de ander te komen, zou je ook een burostoel op wieltjes kunnen gebruiken, maar dat komt pas gehaast over.

Overigens, wie wil er nu niet Sasha de Boer zien in een mooie jurk?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel simpel...
NOS was te oubollig volgens de producenten.
Daarom hebben ze het volledige format op de schop gedaan..

Persoonlijk vind ik het niet echt een verbetering..
NOS nieuws mag oubollig zijn van mij..