Wie weet de locatie van 'De Boerderie' uit het TV programma Verona?

Eind jaren tachtig was er het programma 'Verona' van Henk Spaan en Harry Vermeegen. Vast onderdeel van dit programma was 'De Boerderie'. Wie weet de locatie van deze boerderij? Er werden in die tijd vaker televisieprogramma's opgenomen op deze locatie. Het lijkt er ook op of het begin van de film 'Sint' van Dick Maas hier is opgenomen, het lijkt er in ieder geval heel veel op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Antwoorden (1)

De weg tussen Gravelande en Hilversum.

Quote: "Moest dinsdag in Loosdrecht zijn. Toen ik op een bordje 's Gravelande zag staan kon ik de verleiding niet weerstaan. Ik had hier immers keertje gelezen dat daar de boerderij lag waar 'de Boerderie' opgenomen is. En jawel hoor! Ik herkende het aan de befaamde boom in de wei uit het intro en de stijl van het huis van de DVD en oude videobeelden, die ik geloof ik wel honderduizend keer bekeken heb haha. Dé boederij ligt aan de weg tussen 's Gravelande en Hilversum aan de linkerzijde. Alles lijkt nog in de originele staat van toen. Ben ook maar gelijk even het zandpad opgereden waar meneer pastoor altijd het erf op kwam fietsen"