Kan ik studio sport via internet bekijken ?

Ik bedoel dus een stream, niet uitzending gemist. Ik word het zat 1 keer per week kabeltjes en knopjes om te zetten. Verder kijk ik geen TV meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Ja, je kunt op zondag Studio sport kijken via de website van de NOS.

http://nos.nl/sport/

Ik doe het ook vaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken. Sorry voor het verspillen van je tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem.
De NOS is erg goed met streams. Heb genoten van de Olympische Spelen en ook de Champions League wedstrijden zijn er te vinden.
Oke, je hebt een vertraging van zo'n dikke minuut ten opzichte van de TV, maar kniesoor die daar op let.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals dank. Champions league had ik nog niet eens aan gedacht maar ook handig om te weten.

Andere antwoorden (1)

je hebt genoeg gratis streams die gaan over uitzendingen gemist. Studio sport zal er vast ook wel ergens tussen zitten! ik zou even goed zoeken op het internet.