het huis van de belgische samson en gert is dat in de studio of echt een woonkamer?

Ik weet wel waar de gevel is gefilmd van huis nummer 101 dat was in Holle maar de huiskamer en keuken en gemeente huis binnen en die kapperszaak dus bedoel alle binnen opnamen zijn die van de studio?

Toegevoegd na 10 minuten:
oja Holle moet Hove zijn

11 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
studio

Het beste antwoord

Het is een studio, elke kamer in dat huis trouwens.
De keuken, de donkere kelder, het winkeltje, de kamer van meneer de Burgemeester ,hahah :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, het wordt in een studio opgenomen.
Ze maken het decor(de kamers) in de studio, en daar wordt het ook gefilmd.
Het lijkt raar, maar het is wel zo :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja zeker is dat in een studio! ze hebben immers ook geen bel!? en dacht je dat Piet Piraat op open zee was gefilmd? Kabouter Plop is ook geen kabouter toch?
Je kan het ook vooral zien aan het feit dat de opnames áltijd vanuit de zelfde hoek zijn opgenomen.