Ik zoek een kinderprogramma/uitzending uit jaren 90 met "3 blubber monsters in een grot"...?

Ik kan me herinneren dat ik als kind bij familie iets op tv keek en niemand herinnert het zich en ik kan het ook online niet vinden. Het zal tussen 1987 en 1995 zijn geweest. Ik weet dus niet of het een serie was of een tv film voor kinderen maar ik denk serie.

In het deel dat ik me kan herinneren is er een grot - in de grot zitten 3 blubber/slijm-achtige "monsters"; een groen, een blauw, een roze. Eentje hing ondersteboven aan het plafond volgens mij. Ik kan me herinneren dat ze zeggen dat je post naar ze kan sturen en ze noemen een adres; degene die het einde van het adres noemde stotterde en zei "H.... H...." en dan roepen de andere 2 "HILVERSUM". Lijkt mij heel gek dat een klein meisje uit Nijmegen dat verzint als ik nog niet eens wist wat of waar Hilversum was! Heeft iemand iets gezien wat hier op lijkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.6K

Antwoorden (1)

freggels misschien.
bijgaande link heeft nog veel meer titels als het deze niet is
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas zeker niet de freggels! Die kan ik me nog goed herinneren - en de lijst heb ik helaas ook allang doorgespit, en helemaal niets!