Weet iemand hoe de scene heet van John Cleese waarbij hij een gefrustreerde ober speelt die een afreageerkamertje heeft om even met borden te smijten?

Het is geen falty towers. Maar wordt ook af en toe gebruikt voor management trainingen. Ook andere van dit soort filmpjes met John Cleese zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Bedoel je misschien de The Restaurant Sketch van Monty Python?

'How to irritate people' is ook erg lollig (én irritant ;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komt dit gebeuren niet voor in ; The meaning of live?